Lopend abonnement

Ik heb mijn gids niet of beschadigd ontvangen.

Voor bezorgklachten kunt u bellen met onze abonneeservice. Wij sturen u dan een nieuw exemplaar toe.

0900 - 9770 (€ 0,35 per gesprek)

U kunt bellen maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 20.00 uur en zaterdag van 9.00 tot 15.00 uur.

Kan ik mijn abonnement tijdelijk stopzetten?

Ja dat kan. Wij brengen dan de niet ontvangen exemplaren in mindering op de komende factuur.

Voor meer informatie kunt u bellen met:

0900 - 9770 (€ 0,35 per gesprek)

U kunt bellen maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 20.00 uur en zaterdag van 9.00 tot 15.00 uur.

Hoe geef ik een wijziging door?

U kunt hiervoor links in het menu klikken op 'Contact'. U ziet dan een contactformulier dat u naar ons kunt versturen.

U kunt ons ook telefonisch bereiken.
Voor alle vragen over abonnementen, maar ook over bezorging, verlenging, betaling, adreswijziging e.d. kunt u bellen met onze abonnee- en ledenservice: 0900 - 9770 (€ 0,35 per gesprek)

U kunt bellen van maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 20.00 uur en zaterdag van 9.00 tot 15.00 uur.

U kunt ook schrijven naar:

TrosKompas
Postbus 1431
1000 BK Amsterdam

Ik krijg een ander welkomstcadeau aangeboden. Waarom?

Voor elke actie geldt: zolang de voorraad strekt. We proberen altijd zo goed mogelijk in te schatten wat we moeten inkopen, maar soms gaat de actie beter dan is voorzien. U kunt dan kiezen voor een ander cadeau van dezelfde waarde.

Kan de gids naar mijn vakantieadres worden gestuurd?

Ja, dat is mogelijk indien u in Nederland woont. U moet dan minimaal 3 weken voordat u op vakantie gaat uw vakantieadres doorgeven.

U kunt een e-mail sturen aan:

abonneeservice@troskompas.nl

of bellen met

0900 - 9770 (€ 0,35 per gesprek)

U kunt bellen maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 20.00 uur en zaterdag van 9.00 tot 15.00 uur.

Ik heb mijn welkomstgeschenk beschadigd ontvangen.

Mocht u uw welkomstgeschenk niet in goede staat hebben ontvangen, dan kunt u een e-mail sturen naar: abonneeservice@troskompas.nl

U kunt ons ook telefonisch bereiken:

0900 - 9770 (€ 0,35 per gesprek)

U kunt bellen maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 20.00 uur en zaterdag van 9.00 tot 15.00 uur.

Wij zorgen dan voor een passende oplossing.

Hoe kan ik mijn abonnement opzeggen?

Abonnementen worden afgesloten voor minimaal een jaar (=52 weken) en worden voor onbepaalde tijd verlengd. Een abonnement voor bepaalde tijd kan tot uiterlijk een maand voor het einde van de abonnementsperiode worden opgezegd. Een abonnement voor onbepaalde tijd kan worden opgezegd met een maand opzegtermijn.

Opzeggen kan schriftelijk door een briefkaart te sturen naar:

Abonnee- en ledenservice
Postbus 1431
1000 BK  Amsterdam

Of een mailbericht naar:

abonneeservice@troskompas.nl

Let u erop dat het einde van uw contractdatum meestal niet overeenkomt met de betaaldatum op uw factuur. Wilt u weten wanneer uw contract vervalt, dan kunt u bellen naar het volgende nummer:

0900 - 9770 (€ 0,35 per gesprek)

Wilt u uw abonnement telefonisch opzeggen, dan kan dat ook via bovenstaand telefoonnummer.

Waarom vragen jullie om mijn e-mailadres?

Indien er bijvoorbeeld iets aan de hand is met uw TrosKompasabonnement, dan kunnen we via e-mail contact met u opnemen.

Uw e-mailadres wordt niet doorgegeven aan derden.

Ik ga in het buitenland wonen. Kan ik daar ook een abonnement op TrosKompas ontvangen?

Wij kunnen een abonnement in het buitenland voor u verzorgen. Houdt u echter rekening met extra portokosten. De bezorging is ook gemiddeld 1 2 dagen later dan dat u in Nederland gewend bent.

Voor meer informatie kunt u bellen met onze abonneeservice:

0900 - 9770 (€ 0,35 per gesprek)

U kunt bellen van maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 20.00 uur en zaterdag van 9.00 tot 15.00 uur.

Ik ben al heel lang abonnee, maar ik krijg nooit een cadeau van jullie en nieuwe abonnees wel.

De AvroTros en TrosKompas zijn niet onwillig om trouwe leden/abonnees extra te belonen. De Mediawet, waaronder AvroTros als omroep en TrosKompas als omroepblad vallen, staat dit echter niet toe. Deze wet staat dit alleen eenmalig toe voor nieuwe leden/abonnees.

Binnen de beperkte mogelijkheden die de wet wel biedt, proberen de AvroTros en TrosKompas toch zo veel mogelijk voor hun leden/abonnees te doen. Wekelijks staan er in TrosKompas Bel&Win-acties met mooie prijzen en kortingsacties op concerten, theater- en musicalvoorstellingen, beurzen en festivals.

Overigens staat de wet het wel toe aan bestaande abonnees een cadeau te geven als zij iemand anders abonnee maken van TrosKompas. De bestaande abonnee ontvangt dan een mooi cadeau, terwijl de nieuwe abonnee ook nog eens een forse korting op het abonnement ontvangt. Deze aanbiedingen staan in de gids.

Hoe kom ik aan een omslagmapje voor TrosKompas?

U kunt een omslagmapje bestellen via de shop op deze site.